lördag 13 september 2008

Norrland

Bergsjö !
Välkommen till ett kollektiv, raggare, bönder och outsiders.
här tillbringa jag mina första år i livet och det känns skumt att vara här för har små minnen från ställen som man kommer till.

jag körde typ halva vägen upp, och har nog aldrig varit så trött,
första kvällen men kunde ändå inte somna, vet iinte varför men sen ja kom hit har ja drömt skit konstiga drömmar och sovigt max 4 timmar per natt.
igår så var det nog min värsta kväll ever, satt med 6 raggare/bönder i en sunkig lägenhet och dom drack hembränt och snusade baksnus samtidgt som Eddie Meduza pumpades ur ett par högtalare och de rapades och fes om vart annat, jag var nog den ända som inte tyckte att snickar byxor och skinnväst är mode.
och där satt jag i 3 timmar och vantrvdes sen skulle vi gå hem i 3 plus i 4 km.
nej fy fan, jag vill hem till hiphop karlstad med baggy jeans och weed på gatan, looptroop och
INGA SKINNVÄSTAR

har kollat på massa bilder från kollektivet idag och de va sjukt mkt roliga bilder och man kände igen personer från den tiden, och ställen tex, rummen, fast ja minns allt mycket större men var bara 2-4 år så inte så konstigt.

Saknar caroline,
det är skumt som fan att inte ha henne i närheten
kommer på mig själv med att ha tanken att ringa och be henne komma hit,
eller ringa och fråga om vi ska hyra film.
men är fast här i kalla jävla norrland.

I dont need this shit part of sweden//
här är det bara kallt, ja snö flera tusen meter,
jag är inte överdriven//

Han e stor !
http://www.youtube.com/watch?v=HXWXQeHCWpo

Vi som är unga, och tror på Kärlek, fred och förlåtelse,
vi som förstår, och ser världen, och förstår den,
vi som för den kamp våra föräldrar inte orkar eller vill föra längre,
vi som växte upp med Palme citat och röda che guevara flaggor,
vi som tror på världens själ och ett enat system,
vi som är unga men klokare än dom flesta,
vi som säger att vi lyssnar på Bob marley och andas in den söta rökdoften,
fast vi ingetligen inte gör det,
vi som har upplevt kärlek och föraktar den,
vi som är sjutton och kommer vara det hela livet

jag har letat efter en låt men hittar den itne så jag skiter i det.
så de blir ingen låt för er !
take care and use drugs !
Peace out