onsdag 2 januari 2008

Har en ny sterio och håller på att jävlas med grannarna nu genom att spela as hög Hiphop, och hoppas dom efterblivna dinosarierna klagar för jag mötte en gubbe imorse när jag kom hem som va as sne och när ja sa gott nytt år så ba mumlade han tack och gick ut. jäva dårlig stil av honom tycker jag so FAAAACK him och höj volymen.

Mitt nyårs löfte är att jag ska bli "hatt-killen" och än så länge har jag hållt det, och det känns jävligt grymt med hatt, klass som fan !


Jag tror jag såg sabina förut.
jag var på konsum och handlade lite saker, så gick hon förbi när jag var på väg ut.
det var en nostalgisk känsla när man tittade på henne, avslappnande typ. Hon hade lite softich stil med baggy jeans. brunt hår. men jag såg henne bar i ca 30 sek så helt säker är jag inte men de kunde varit Hon.

Citat :
Det var som att hitta Jesus i en andrahands affär.
Stefan sundström
Jag hade tänkt att jag skulle göra lite låtar under lovet men har fan inte haft ork till det. sorgligt men sant. har inte haft ro till att sitte ner och skriva till beat. det har kännst så planerat så det bara har skitit sig. men får skärpa mig och göra det snart.
Peace out !